Ein runde i skitrekket (12.05.2023)

Written by kobbenes (Kristian Starheim) GSM

Start point Stryn vinterski (465m)
Ascents Kyrkjenibba (1,400m) 12.05.2023 16:10
Kragefjellet (1,400m) 12.05.2023 16:10
Hestefjellsnibba (1,303m) 12.05.2023 16:11
Karifjellet (1,320m) 12.05.2023 16:11
Visits of other PBEs Bøasætra sommerparkering (475m) 12.05.2023 16:11

Etter ein vinter og vår dominert av andre typar sjølvrealisering, hadde eg i dag anledning til å nytte dagen i fjellet. Rikelig med snø og fint vær gjorde at eg la vegen mot Stryn Vintereski for å plukke Karifjellet, Hestefjellsnibba og Kragefjellet, som ligg på rekke og rad ovanfor skisenteret.

Blid fyr

Eg kunne ta på skia rett frå parkeringa, og jobba meg opp bakkanee mot første post: Karifjellet. Ganske varmt oppover. På toppen etter 2 timar.

Det gikk kjapt bort til Hestefjellsnibba, der eg var 20 min seinare. Her møtte eg ein annan kar som avspaserte.

Deretter ein litt lenger bakke til Kragefjellet, men på ingen måte avskrekkande.

Då var det store spørsmålet: no var klokka 13, og eg hadde fiksa fjellfri heile dagen. Kunne eg utvide runden? Eg såg bort på Kyrkjenibba. Det var ikkje veldig langt bort dit, men eg måtte eit godt stykke ned, så nesten 500 meter opp. Litt travelt det også.

Fagre Stryn
Fagre Oppstryn

Vel, eg hadde ikkje lyst heim å klippe plen. Då vart det Kyrkjenibba. Fann ein veg ned dei soloppvarma og sløsjete flankane, så var det å byrje opp bakkane. Var litt sure lår opp i her. Deilig å kome til topps. Super utsikt.

No var det om å gjere å kvile beina litt før nedfarten og siste oppstiging over Bubergskaret. Varmt og godt - la meg på varden, og trur faktisk eg duppa litt. Gjorde underverker. Sløsja meg ned bakkane. Var så sugeføre at eg kunne gå opp til Bubergskaret utan fellar. Fellane toler forøvrig ikkje vatn, så dei hadde vore festa med sportsteip sidan Hestefjellsnibba. Heilt greit å sleppe det styret der.

Så ned til bilen, og strakaste vegen heim, berre avbrote av ein tur innom benzern i stryn for det allere mest nødvendige (softis).

Dagens toppar
litt uklart utsyn etter å ha sovna på Kyrkjenibba

Då eg skulle hente posten heime kom krampa i begge låra, og det var berre såvidt eg kom meg inn i bilen og opp i tunet, der eg vart liggande i graset og tenke på at eg burde trent litt meir gjennom vinteren.