Synnevaskjer 1543 - Vinterlyset! (03.02.2023)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Hodlekve skisenter (601m)
Ascents Synnevaskjer (1,543m) 03.02.2023 12:12

Yr hadde meldt regn! Men, det vart eit gnistrande flott vinterland i strålande sol. Blå himmel og 11 blå med 40 cm sånn sirka med mjellsnø å trakke seg til topps!. Starten var mjuk i nypreppa løype ifrå Hodlekve. For så å trakke vidare all den hærlege djupe puddersnøen som låg nesten heilt topps! Inge trakka turen med randoski og eg luffa turen med fjellski. Tanken på tunge telemarks ski til denne turen var ikkje tema. Fjellski var perfekt i all den nydelige nysnøen. :)

Nydelige fjellområder og ingen spor å skue!
Mot Myrdalsbreen- Leikanger/Sogndal
Ifrå Synnevaskjer 1543 mot stortoppane våre i Hurrungane -massivet ved Sognefjellet. I ei nær framtid vil nok dette området rundt Hurrungane blinke av vindmøller. Store Skagastølstind 2405 moh Luster/Årdal i vest Jotunheimen vil nok få eit nytt skue!
Mot toppen Synnevaskjer 1543
 For ein dag på Synnevaskjer 1543
Synnevaskjer 1543
Solnedgang på toppen av Synnevaskjer 1543 moh Lykke å nyte vinterlyset med 11 blå
Solnedgang ifrå toppen av Synnevaskjer 1543 moh Lykke å nyte vinterlyset & masse nysnø med 11 blå

Nå ble jeg rørt

Written by Øyvindbr 13.02.2023 12:58

Og kjenner på savn... Jeg elsker de traktene der, et drømmeområde for skiturer!!! Så mange minner, under identiske forhold som på bildene dine...

Sv: Nå ble jeg rørt

Written by Eikås 15.02.2023 17:30

Kjenner eg blir rørt eg også :) Turen du og Sondre hadde i gjennomfarten av dette området! Er legendarisk hærleg! Eg kan godt forstå dei minna dine. Det livet der er reint nydelig. Digger denne tur rapporten dåka! :)