Vill og mektig devon-tur til Seltuftnibba (30.08.2022)

Written by ilyslo GSM

Ascents Skordalsfjellet (1,240m) 30.08.2022 15:34
Seltuftnibba (1,316m) 30.08.2022 16:48
Visits of other PBEs Krøtterbru over Skordalselva (95m) 30.08.2022 10:41

Spontantur etter elendig forarbeid som eg fekk svi for...
Fann sløyfemerka sti etter litt feil vegval i starten (gjennom hjorteterreng som medførte egenhendig fjerning av ni flått etter turen...) Den stort sett tydelege stien forsvann for meg før dei vanskelege partia. Fann etterkvart svak merking opp desse etter ein god del rekognosering - som kunne vore unngått med litt forarbeide...

Merk at det ikkje er dekning over 800m (heller ikkje på toppen).
Håper å få til mange turar i dette utrulege Devon-landskapet (med betre forebuing...).

Mot siste klyve-etappen til Skordalsfjellet (midt) og Seltuftnibba (t.h.)
Devon-landskapet er berre fantastisk! Mellom Skordalsfjellet og Seltuftnibba (bak).
Laga ein varde på toppen av Seltuftnibba. Flott utsikt mot Hyen.