Krokvassfjellet (19.03.2022)

Ascents Krokvassfjellet (993m) 19.03.2022 11:13
Kråkhugukampen (952m) 19.03.2022 12:04
Bergevassknotten (920m) 19.03.2022 13:16

I dag ble det tur til noen av mine nærmeste topper. For å få litt variasjon, bestemte jeg meg for at dette skulle bli årets første sykkeltur

Jeg parkerte der bomveien går ned mot Finndalen
Det bar bra i den nypreparerte løypa og det var artig å sykle igjen
Opp denne lille kneika sank bakhjulet ned og det ble stopp
Jeg spant litt noen steder opp mot toppen, men klarte å sykle helt opp. Tror ikke det er så mange andre som har vært her oppe med sykkel
På veien inn mot Kråkhugukampen var det brøyta og lett å sykle
Siste biten mot toppen var det ikke brøyta, og litt glatt nysnø gjorde at jeg stedvis måtte trille sykkelen
Det var første gang jeg var på toppen av Kråkhugukampen med sykkel
Det ble en liten matpause i solveggen før jeg satte kursen ned igjen
Jeg stakk innom bilen og hentet trugene, før jeg syklet videre bort til stistart for en trugetur opp på Bergevassknotten
Tilbakeblikk på sporet mitt
Snøen lå urørt på toppen av Bergevassknotten