Vardafjellet (13.10.2012)

Written by SÅH (Sven-Åge Hauge) GSM

Ascents Vardafjellet (552m) 13.10.2012

Bestemte meg for at det var på tide å få med seg dei to siste toppane eg mangler på Osterøy(Vaksdal kommune). Nevnte tur planen for Glenn dagen i forveien og han vart med.
Eit fantastisk vær i dag, men noko vind. Me kjørte til Toskedalen og tok først turen på Vardafjellet 552m. Deretter var det i bilen eit stykke tilbake og opp på Sverrestuven289m. No var alle PF100m toppane på Osterøy tatt for min del, både dei som ligg i Osterøy kommune og i Vaksdal kommune. Når me satte oss i bilen og kjørte heimover foreslo eg at me og tok med oss Middagshaugen 333m som og er ein PF100m topp i Vaksdal kommune. Glenn var klar.
Me forlot Osterøy og kjørte over Kallestadbrua og tok nordover ca 1,2 km til Bjørkheim, her parkerte me bilen.
Me fulgte bekken som renn fra Stemmetjørni og etter kort tid traff me stien som fører til toppen. Det var ein nydelig utsikt fra toppen. Det var det forøvrig fra dei andre to toppane også.
Bilder: http://www.utifriluft.com/Fotturersommar/Vardafjell-Sverrestuv-Middagsh/25901951_mvTddv#!i=2146835005&k=qtBCrxJ