Topp ZCC (01.02.2022)

Written by NJK500 (Nils-Jørgen Kristiansen) GSM

Ascents Topp CrossCountry venue (1,810m) 01.02.2022 12:49

Også i dag ble det tid til en liten topptur. Det var mye bedre vær i dag enn i går, så dette ble en trivelig tur

Tilbakeblikk fra skiskytterløypene og mot stadion og med hoppbakken i bakgrunnen
Jeg tok av løypene og fant en sti opp åssiden
Høyere opp var snøen blåst av toppene og hadde samlet seg i skogen. Her et tilbakeblikk
Her var det en konstruksjon med lamper, som blir slått på om kvelden
Hit men ikke lengre. Her var gjerdet som går rundt hele det lukkede området vi er i. Med masse kameraer langs hele gjerdet, og sensorer på hver gjerdestolpe, var det bare å snu 500 meter nedenfor toppen
Jeg fulgte en vei et stykke ned igjen. Mange flotte topper i bakgrunnen her, men de er dessverre utenfor rekkevidde for meg
I dag fikk jeg nøye meg med bestigning av denne lille kulen av en topp
Høyeste punkt på kulen
Utsikt ned på hoppbakken med noen litt større fjell i bakgrunnen
Ned på langrenn
stadion hvor vi skal trene filming i morgen
Ned på langrenn stadion hvor vi skal trene filming i morgen