Sagetindane - Stad (26.11.2021)

Written by uglefisk (Paal Andre Lund) GSM

Ascents Sagtennene (1,023m) 26.11.2021

PF-100 - Stad

Etter et par kalde dager med snøfall frista det å prøve seg på første runde med ski for sesongen. Parkerte nesten ved Lotsstøylen hvor det var fine forhold langs veien. På vei opp møtte jeg ligroenb (Lise Grønbukt) som inviterte meg på kaffe og vafler etter turen. Videre var det enkelt og fint føre til topps. Spesielt flott utsikt mot Horinndalsvatnet. På returen gjaldt det å holde seg langs veien da det fortsatt ikke var noen såle utenfor.
Ble en hyggelig avslutning hos Lise og Ove etter turen.

Bilder:

På tide

Written by ligroenb 26.11.2021 21:58

at jeg traff deg på en tur i området :-) Veldig kjekt møte og besøk på Lotsberg! Du fikk noen flotte bilder - jeg hadde neglebitt og det syner igjen på bildene--- ;-)

Sv: På tide

Written by uglefisk 27.11.2021 15:43

Ja det var veldig koselig. Så regner jeg med at det blir en tur sammen snart. Så får dere glede dere til middag hos oss :)

Ikke enkleste dagen å ta bilder på, var jo tross alt bikkje kaldt, hehe.