Eggane- Hærleg, haustleg rufsetur i fantastiske omgivelser! (04.10.2021)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Eggane (1,069m) 04.10.2021

Som overskrifta beskriver! :) Fantastisk fint å være på tur når det bøtter ned, vinden tek nesten pusten ifrå ein. Og ein er så heldig å stige inn i ei open bu ved Øykjeheivatnet 887 moh. Det i dei verste stormkasta! Botnafjellet 1572 moh har eg vore på før i 2012 ifrå Indre Kandal. Kjekt å gå turen idag, ifrå Ytre Kandalsstøylen. Dette var ein innertier av ein tur med nydelige haust kontraster i fantastisk vill & vakker natur. Turen er faktisk merka med god sti opp til bua og Øykjeheivatnet. Det ligg også i Landskapsvernområde ikkje minst :)

Nydelige fossefall ved Ytre Kandalsstøyl.
Ved Ytre Kandalsstøylen mot  Ryssdalshornet 1201 moh.
Ved Ytre Kandalsstøylen mot Ryssdalshornet 1201 moh.
Ved Ytre Kandalsstøylen mot  Botnen
Ifrå Øykjeheivatnet mot Eggane 1069 moh
Ifrå Eggane 1069 moh mot Skjorta
Nydelige stemninger i og ved og imot Botnafjellet 1572 moh
Haustleg fin lapskaus i vatnet der oppe ved Øykjeheivatnet.
Mot Støylsfjellet
Eit nydelig støylsområde...

Takk!

Written by jensbar 10.10.2021 14:18

Takk for hyggelig svar, Janne! Kong vinter, ja. Snart er vi der igjen! Ha riktig gode turer!

"Like!"

Written by jensbar 07.10.2021 20:34

Savner LIKE-knappen her på Peakbook, så jeg kunne trykket LIKE alle de gangene du legger ut disse lokkende turbildene. Kan jo ikke kommentere det her hver gang. Men du serverer stadig mye fine turbilder. Takk for det! :-)

Sv:

Written by Eikås 09.10.2021 21:55

Så einig i det du skriver Jens! Det kunne då ha vore lettere å gi ein enkel gest som ei fin tilbakemelding, uavhengig av mykje. Men, eg setter veldig stor pris på den kjekke tilbakemeldinga :) Naturen byr på så enormt no av mangfaldet sitt. Det er berre å henge med og nyte alle dei vanvittig store kontrastane som gjere det så fantastisk fint å være i eitt med naturen. Som akkurat no, ved å være i høgfjellet i det vekselvise veret. Det imellom kanskje dei siste rester av haust, til snart nye timer med kong vinter i vente! Ei fin helg vidare! :)