Tverranibba og Dugurdskulen (04.09.2021)

Written by JoSo (Johan Solberg) GSM

Start point Krundalen (355m)
Ascents Dugurdskulen (1,330m) 04.09.2021
Tverranibba (1,445m) 04.09.2021
Vest for Tverranibba (1,576m) 04.09.2021
Visits of other PBEs Røykjedalsstølen (820m) 04.09.2021

Tur i lag med boven (Ove Lotsberg) - og kopi av hans rapport:

Parkerte der stien til Røykjedalen startar. Kan kjøyre ca 300 meter sørover fra hovudvegen. Eit innkjøring forbudt skilt var snudd, vi tolka det slik at det då var ok. Ein annan bil stod alt der, vi lurte oss til utan å parkere på marka. Veldig god sti oppover mot stølen og vidare innover dalen. Her møtte vi Einar Hesjevoll som samla sauer. Jerv var visst i området, kadaver funne dagen før. Vi lova å ta bilder og rapportere om vi fann noko. Gjekk langt innover dalen før vi tok opp mot ryggen. Så lett til høgste punkt. Her sat eit par fra Hafslo. Det vart mykje prat om fjell og ruter, stort kart vart bretta ut og peiking og fekting i alle retningar. Fantastisk utsikt mot Tunsbergdalsbreen/Jostedalsbreen. På returen plukka vi Dugurdskulen. Den er eigentleg ikkje mykje å fortelje om, anna enn å sjå på sporet vårt som var ganske bra.

Einar Hesjevoll sanker sau :)
Hafslo-folk & Ove hadde mye å snakke om :)