Bringe - Lærdaldalsfjell med sjølvaste Anna Traave (08.09.2021)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Bringe (1,617m) 08.09.2021

Anna M. Traave er mi stjerne. Ei meir dedikert dame innan løp, konkurranse i inn og utland skal ein leite djupt etter. Ho har samme gleda i ein alder 60 + og har mange internasjonale sigere!
Eg sjølv vart kjent med Anna gjennom mottbakkeløp. Og kjenner at det kribler til å konkurrere kvar gong eg er ilag med ho. Men, ein må velge sine mål av og til for ein perioder :) Eg har valgt no å satse på å fullføre ei fjell liste i Sogn & Fjordane i mitt heimfylke. I tilegg elsker eg selfølgelig å utforske fjella til mitt andre heimfylke M&R. Anna har jo selfølgelig lurt på kvifor eg har interesse for fjella i hennar bakgård. Med andre ord treningsfjella til løpa! Ho synast det er ein interessent vinkling til å nå eit mål, slik som i konkurranser. Eg har definert mitt mål til denne Sogn & Fjordane lista, der eg samler utifrå ein ca 100 pf.https://no.wikipedia.org/wiki/Prim%C3%A6rfaktor Målet mitt er nok å vise til at eg har gjennomført ei liste med eit bevis på at eg har besteget målet. Det med ein sporlogg som viser ei måloppnåing, eller eit bilde ifrå topp punktet som eg faktisk har vore på. Eg har gått toppar opp igjen, der eg ikkje har faktum på måloppnåing og har nokre toppar å gå tilbake på. Det er kjekt å diskutere ilag med Anna og eg gleder meg til nye fine turer vidare i heimfjella hennar. Lærdalsfjella er litt av eit område og nokre bautafjell som er lett å la seg lure av i distanser. Denne dagen fekk vi til fem fine fjell i framgården :)

Ved varden på Bringe. Treningsfjellet ifrå tunet til Anna :)
Anna i fin driv :)
Anna i sitt rike og staselig med lokalkunnskap i området som Inge setter pris på.
Ifrå Bringe mot Grytingen 1623 moh Ein av turane i forkant.