Svadfjellet, Gulen (06.08.2021)

Written by BeHe (Berit Heggholmen) GSM

Ascents Svadfjellet (877m) 06.08.2021 13:26
Visits of other PBEs Svadfjellet p-lomme og stistart (225m) 06.08.2021 10:23

Parkerte i en parkeringslomme ved hovedveien. Stien er vardet / rødmerket til toppen. Ved den lille grå hytta valgte vi å gå oppover mot høyre. Ned igjen var det meningen og gå samme sti som opp. Slo av gps'en fordi jeg tenkte at det var greit å finne fram. Etter en stund sjekket en av oss kartet på peakbook. Da hadde vi allerede gått langt på en annen vardet sti. Tok sjansen på å følge denne videre. Vi kom etterhvert ned til en setervoll. Idyllisk sted for en liten rast utenfor sætra. Så var det gule merker videre. Stien gikk langs et vann, og så endel oppover før den gikk ned en bratt li mot den grå hytta ved stiskille. Fulgte deretter samme sti ned til bilen. Ble nok endel lenger å gå denne runden. Korteste vei er der vi gikk opp.

Så var du forbi meg

Written by morsor 10.08.2021 02:19

Og derrr ! passerte du meg på lista gitt. Skikkelig i støtet på samlerfronten nå Berit. Fine rapporter og bilder.

Sv: Så var du forbi meg

Written by BeHe 10.08.2021 09:11

Jada, endelig på førstesida! Nå er ferien min over, så blir nok mer i ro framover. Da har du sjansen!