Bårdshøgdi, Såta & Storehaugen - Lærdal - Fin rundtur! (16.07.2021)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Bårdshøgdi (1,644m) 16.07.2021
Storehaugen (908m) 16.07.2021
Såta (1,408m) 16.07.2021

Ein rundtur var tenkt! Storehaugen opp, vidare til Såta - Bårdshøgda & ned til Øvrevoll for asfalten tilbake til start Storehaugen. Det vart ein fin løpstur i retur ifrå Bårdshøgdi med nedstigning av 1650 hm og 6,5 km asfalt jogg tilslutt. Tid tok vi til ein mat stopp opp på Storehaugen og ein real matpause på Såta med kriseavtale på jobb til neste dag lørdag kl 08.00. Så var det å russle vidare mot Bårdshøgdi 1644 moh . Hadde ikkje trakka så mange hm ned før eg høyrde ei kjent stemme! Eikås ? Jammen var det sammentreff å treffe Ove "Boven" på veg opp! Kva er oddsa for det... 3 stk Lærdal & S&F nerder! Ja, sånn er det :) Trivelig prat i ura, før vi susa vidare kvar til vårt.

Ifrå Storehaugen med tid til ei skive og utsikt!
Ein pausestopp i le for vinden ved varden på Såta. Og tid måtte til å ta på seg ei 12 timers krisevakt på lørdag neste dag.
Tilbakeblikk mot Såta 1408 moh
Mot Bårdshøgdi 1644 moh
Ifrå Bårdshøgdi 1644 moh
Ifrå Bårdshøgdi 1644 moh og eit stort topp platå.
Retur ifrå Bårdshøgdi 1644 moh og vidare ned mot Øvrevoll og lett jogg tilbake til startutgangspunktet ved Storehaugen 908 moh

Samantreff :)

Written by Esone 19.07.2021 10:10

Møte med Boven på tur til toppar i Lærdal, der nesten ingen går. Attpåtil med ulike ruteval. Du kan nok vinne i Lotto, om du tippar :D Ser at de ikkje valde lettaste ruta. Avslutte med asfalt. Respekt. Nydeleg ned att på Tønjum. Kjekt å sjå at fleire samlar i Lærdalsfjella. Høgt og langt mange stader her. Vakkert her også. Som alle høgfjell :)