Branden (29.06.2021)

Written by ligroenb (Lise Grønbukt) GSM

Characteristic Jogging
Ascents Branden (708m) 29.06.2021 17:52

Varmt vær, men mye vind inn fjorden. Det gjorde til at det var lite insekter underveis. Feilvurderte et løpesteg oppover i motsol, og smalt kneet inni en skarp stein.Jeg så straks at dette kanskje var noe som burde hatt et sting eller to, selv om det ikke var så stort. Forbant det med en buff, og småsprang videre mot toppen, da det ikke var langt igjen. Det gikk fint på returen , verst var kanskje sykkeletappen opp til Lotsberg igjen da jeg måtte løsne litt på forbindingen. Hadde jeg ikke vært hjemme med Vinjar alene, og jeg ikke ville bry Besta ekstra utover kvelden, hadde jeg nok tatt en tur til legevakta. Fant gode strips hjemme i førstehjelpssakene, og satser på at det lukker seg greit :-) Jeg har for vane å havne innom en legevakt eller sjukehus i løpet av feriene de siste årene. Regner med jeg slipper det i år. Nå er kvota nådd :-)

For en flott og varm kveld! Vi koste oss med plukking av markjordbær før kveldsmaten.

ikke så djupt, men ugunstig når det gliper og befinner seg på kneskåla
svett buff duger også som en forbinding når en ikke har med seg annet på en liten trimtur...