Reine view (12.06.2021)  6

Written by Gråbein (Tinderangler) GSM

Start point p-plass like ved (27m)
Endpoint samme
Ascents Reinebringen (448m) 12.06.2021 13:53
Visits of other PBEs Reinehalsen parkering (23m) 12.06.2021 15:31

Mye folk selv utom sesong. Vanskelig å få parkering. Været bra, men med truende skyer og regne.
Gikk trappene opp til Reinebringen, så ut på pynten, mot Vestfjorden. Etterpå opp mot Reinekallen (666moh), men pga tåka valgte vi å snu på høyde 615 moh. Lettgått pga alle trappene, men man kjenner det i beina like så.
Imponerende steinarbeid og fantastisk utsikt over Reine og mye annet.

Fantastiske Reine og Lofoten!

Written by Stigun 13.06.2021 23:29

Super utsikt og flotte sherpatrapper! Kanskje jeg får Bente med meg opp på Reinebringa?! Kos dere fortsatt i nord!

Sv: Fantastiske Reine og Lofot

Written by Gråbein 13.06.2021 23:49

Det er stødige trinn, dog noe høyere enn enn man er vandt med. 20-30cm bygger trinnene, så noe tyngre til låra opp, og leggene ned. Selv med mange turer i beina nå, ble jeg stiv i leggene dagen derpå. :0))

Bente klarer dette. Hun er ei tøff fjellgeit. Bare å ta tiden til hjelp. Ellers er det meste floyy og vakkert her oppe, og mulighetene mange. Takk for hilsen. Hilser tilbake til dere begge.