Elgåhogna og Herbensen (05.06.2021)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Ascents Elgåhogna (1,460m) 05.06.2021 12:17
Elgåhogna sør (1,400m) 05.06.2021 12:48
Storslåga nord (1,326m) 05.06.2021 13:29
Storslåga (1,344m) 05.06.2021 13:44
Herbensen (984m) 05.06.2021 17:45
Visits of other PBEs Elgåhogna parkering (750m) 05.06.2021 10:31
Turen på Herbensen. 3,3 km - 222 hm - 1 t 14 min

Etter frukost i sola ved Blokkodden villmarksmuseum, køyrde vi inn til parkeringa ved Elgåhogna. Derifrå gjekk vi på vegen opp til Hammarvollen, og så på godt råk vidare oppover til Elgåhogna. Dei siste 150 høgdemetrane gjekk vi i ura utan råk, men fin ur å gå i. Flott utsikt på toppen.

Vi vart einige om å ta med Storslåga, så da gjekk vi til Elgåhogna sør. Ned derifrå fann vi ei snørenne vi kunne skli ned frå litt over 1300moh og ned i skaret på 1200moh. Vidare var det fint å gå til Storslåga.

Vi hadde snakka litt om beste rute ned at frå Storslåga, om det var å gå attende mot råket, eller å gå rett ned og følgje vegen til bilen. Vi val det første, og det vart eit fint alternativ. Stort sett lettgått og fint, men litt kjedeleg terreng rett før vi kom inn på råket.

Skikkeleg flott rundtur. Vêret var ikkje det aller beste, litt vind og overskya, men ganske bra likevel.

Etter turen køyrde vi ned til Elgå, og åt middag. Vi vart så einige om ta ein tur til denne dagen. Så på turen attende sørover, stoppa vi ved Djupsømyrkoia og gjekk på Herbensen. Det var ein kort og flott tur.

Etter turen køyrde vi til Øveråsen langt sør i Engerdal, for å gå på Kvitvola på søndag.

Bjørbekken
Elgåhogna frå Storslåga nord. Snørenna til venstre
På Storslåga
Elgåhogna frå Storslåga
Mykje blommar på veg ned