Skornetten - tur 1 denne dagen (05.06.2021)

Written by LivogKristen (Liv Skåsheim) GSM

Ascents Skornetten (883m) 05.06.2021 10:59
Visits of other PBEs Kyrkjebygdheia bomveg (515m) 05.06.2021 10:59
Skornetten p-plass (730m) 05.06.2021 10:59
Denne dagen ville vi prøve å ta et par topper på Kyrkjebygheia. Jeg er ikke i form og visste ikke hvor mange topper vi ville klare. Kjørte hjemme fra tidlig og humpet oss nordover langs Nisser til Kyrkjebygda. Her var det veiarbeid og veldig dårlig vei nå. Tok av og fulgte veien oppover og betalte oss gjennom bommen. Parkerte p p-plassen og fulgte merket sti til toppen Stien kan nok være veldig våt og myrete, men i dag var det OK. Det er også lagt ut litt plank her og der. På toppen kosa vi oss med mat og sjokolade før vi gikk ned igjen ca samme sti. Traff en del folk på tur og kom i prat med et veldig koselig par, som var på tur. Glemte nesten at vii hadde tenkt å prøve oss på en eller to turer til den dagen.
Parkeringen
Multeblomster
Toppvarden

Sparte strøm, så sporet er kun en vei. Gikk ned ca samme vei.