Hesteggi (09.05.2021)

Written by reikri (Reidun Kristiansen) GSM

Ascents Hesteggi (907m) 09.05.2021
Visits of other PBEs Kjørnes-Loftesnesfjellet-Hesteggi (907m) 09.05.2021

Sogndal var den plassen eg såg hadde lite nedbør i dag. Eg vendte derfor nasen mot Sogndal. Over Sogndalsdalen var det snø, og då eg nærma meg Sogndal regna det rimelig kraftig, så eg såg litt mørkt på det. Men då eg kom ned til sentrum var det berre nokre dropar. Eg køyrte difor ut mot Kjørnes og parkerte rett ved stistart. Fulgte godt merka løype oppover. Litt opp forbi Jeiskedalen var det komt nysnø, men ikkje verre enn at eg kunne gå heile vege opp utan å søkke nedi. Ruta er tilrettelagt med fleire fine rasteplassar med fin utsikt. Og eg hadde tima det rett då det omtrent ikkje kom ein drope på turen.

Stistart
Fin rasteplass på veg opp
Sogndal sett på vegen opp til Hesteggi
Jeiskedalen
Skilting som viser toppen
Utsikt austover mot Luster
Utsikt frå toppen
Utsikt frå toppen mot Sognefjorden
Eit stykke vest for toppen fann eg denne varden med flott usikt mot Sognefjorden