Dei stille næraste nabofjella til Hurrungane-massivet S&F (01.05.2021)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Berdalsbandet (1,288m)
Ascents Eggjene (1,520m) 01.05.2021
Storheimsfjellet (1,473m) 01.05.2021
Nobbafjelli Vest (1,507m) 01.05.2021
Visits of other PBEs Berdalsbandet parkering (1,315m) 01.05.2021

Fine fjellskiforhald i høgfjellet her vest og på dei vakraste tinder! Sidan eg snart har tråla gjennom Hurrungane-massivets vakre tinder med nokre fine godbiter igjen på vent til rette øyeblikk! Er det berre lekkert å legge ut på tur, ein sånn dag med eit panorama skue mot gromtoppane i strålande 1 mai ver! Eg har så vanvittig mange gode minner ifrå dette fjellmassivet! Ifrå min aller første 2k topp Store Austanbotntinden, motbakkeløpa på Fannaråken, alle klatreturane ilag med gode fjellkompiser til alle årstider, ikkje minst alle åleineturane og løpsturar på tindane i forkant til motbakkeløpa. Derfor er det også så utruleg fint å gå denne langturen på fjellski i "skyggen" av desse vakre stortoppane våre! Tindevegen og Sognefjellsvegen opna denne helga!https://no.wikipedia.org/wiki/Tindevegen Så det var folksomt og mange turglade mennesker i fjellet. Det er ikkje anna å seie enn at eg blir lykkelig og glad når eg ser den turgleda, caminglivet og telta til fjells i desse rammene. For min del var planen vidare å søke etter fjelltopper på Sogn & Fjordane lista. Så denne dagen var ypperlig til denne fjellrunda. Så er det alltid stor stas å ha med Johan på fjellrunder som dette! Begynner å bli nokre sånne langturar etterkvart! Turen undervegs var perfekte skiforhold, sidan var det litt flatt lys mot slutten og litt usikker på om underlaget var bratt eller i slakt terreng. Ekstra kjekt var det å oppsøke ytterpunkta Nobbafjelli 1509 moh og Storheimsfjellet 1473 begge med nydelig panoramautsikt til mektige fjord, fjell & naturområder.

Side om side...
Tindevegen og tindemastene...Det er eit hjertesukk! Prøvde å google Tindevegen. Fant lite etter det eg søkte...Historia for navnet Tindevegen.. Nokon som veit!?
Gromtoppane i syne :)
Denne føremiddag/dag 1 mai låg tindane i vekslande lågt skydekke.
Ifrå Sør for Nobbafjellet 1540 moh mot Nobbafjelli 1509
Ifrå Sør for Nobbafjellet 1540 moh
Fjell landet...
Mot Nobbafjelli 1509
Silkeføre...
Ifrå  Nobbafjelli 1509
Ifrå Nobbafjelli 1509
Skylaget begynner å lette i gromfjella ut på dag!
På toppen av Grønvassnosi 1598
Ymse ver rundt om!
Ifrå Eggjene 1520 med mange høgder!
Vakkert ifrå Storheimsfjellet 1473 med Gaupnefjorden og Lustrafjorden
Vakkert ifrå Storheimsfjellet 1473 eit syn verdt
Ifrå nest siste topp Falkanosi 1559
Ifrå siste topp på strålande tur Gruvefjellet 1520
Heimtur!
Heimtur ifrå Gruvefjellet 1520
Siste helsing ifrå Gruvefjellet 1520 og rundtur!

Nabofjella til Hurrungane

Written by JoSo 02.05.2021 22:58

På "feil side" av Tindevegen var det folketomt og stillheten rådet denne dagen, Janne :)

Ryper, reinsdyr og en vettskremt rødrev får stort sett være alene her i området..

Takk for en fin skitur!

Sv: Nabofjella til Hurrungane

Written by Eikås 03.05.2021 22:04

Ja, det er virkelig fascinerende å bevege seg i dette området! Som i bilde ein; side om side! Så utruleg skarpe geografiske kontraster i eit og samme område. Dette er det som fascinerer mest med det å være på tur i også dette fylket. Det er snasent å luffe avgarde i sånt terreng som denne dagen me hadde og kunne stadig ha eit så vakkert skue mot mektige tinder undervegs på heile turen. Dette var ein grom tur i stillheit som ein likar det som aller best. Vi er heldige som kan velge endå begge deler! :) Rødreven var nok for godt vant til stillheita :)