Balbergkampen (02.05.2021)

Characteristic Bike trip - mixed
Ascents Balbergkampen (671m) 02.05.2021 12:11
Kanthaugen (521m) 02.05.2021 12:49

I dag spurte jeg NTK om han ville være med på sykkeltur, men han hadde allerede vært på tur med den nye el-sykkelen sin. Han tilbød imidlertid meg å låne sykkelen så jeg kunne få testet konseptet skikkelig. Det ble en utrolig artig og fartsfylt tur, og dette er definitivt noe jeg må skaffe meg.

Fulldempet og med justerbar setepinne, rett og slett et rått redskap
Jeg syklet lett opp til masta på Balbergkampen, låste sykkelen der, og tok beina fatt siste biten pga snø og mye folk ute på tur
Utsikt fra Balbergkampen og opp mot fjellene ved Espedalen
Toppen av Kanthaugen. Det ble en del sykling på hard snø på noen av stiene i dag, men det gikk bra

Jeg leverte tilbake en møkkete og strømtom sykkel, men NTK skulle ordne det :-)

Det ble 3 mil og 900 høydemetre, og det var ingen hvile tur. Innsatsen ble som på den vanlige sykkelen, bare med høyere fart.