Storegga (10.02.2021)

Written by ligroenb (Lise Grønbukt) GSM

Start point Harpefossen (248m)
Endpoint Harpefossen (248m)
Ascents Storegga (968m) 10.02.2021 12:39

I dag var skiskolen for 1-4 klasse. Vinjar var ilag med en kompis og faren hans ved starten, og da benyttet jeg anledningen til å tråkke meg oppover på Storegga med fellene. Tenkte at det kanskje ikke var så bra føre helt øverst, men jo lenger opp jeg kom, anså jeg at det kanskje ikke var så dumt å gå helt opp allikevel.

Jeg ville rekke ned til de andre skulle ha matpause, så det ble ingen pause underveis bortsett fra å stramme klemmene på skoene og ta av fellene på toppen.

Det ble en overraskende fin medfart i stort sett flotte forhold, iallfall helt til jeg skulle avslutte med å kjøre en av de oppkjørte trasseene den siste biten ned mot barnetrekket. Der var det katastrofalt dårlig, men det visste jeg vel egentlig før jeg satte kursen ned der. Resten av dagen, var det kos og moro i lag med Vinjar og de andre og vi fikk oss flere turer i lag i energiheisen.

Trackingen på appen oppførte seg utrolig rart i dag. Hadde nullstilt telefonen og installert alt på nytt i dag for å få orden på dette, men det endte opp med å bli ennå verre enn det har vært siste dagene. Skjønner ingenting...