Blåfjellet & Isdronninga til Astrup i Jølster med fullmåne! (28.01.2021)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Helgheim (222m)
Ascents Blåfjellet 1086 m i Jølster (1,086m) 28.01.2021
Stille og vakkert med ein fullmåne på Jølsters vakre billedlige Isdronning av N. Astrup. Blåfjellet 1086 moh
Ifrå Blåfjellet 1086 moh mot deler av bygda Skei, Kjøsnesfjorden og mot Grovabreen.
Kalde fine blå på toppen av Blåfjellet 1086 moh
Månelyst i Kjøsnesfjorden :)
Tilbakeblikk på kveldens fine turmål Isdronninga til N. Astrup. Blåfjellet 1086 på nordsida av Jølstravatnet ved Helgheim.

Må legge ved filmen om ein av dei største målerne Nikolai Astrup ifrå den naturvakre bygda Jølster. Med breen, fjella, vatnet og menneska. Det er staselig å bu som den nesten nærmaste nabo til Astruptunet. Utruleg fint å kunne skue i lyset alle naturstemningane og årstidene. For så å kjenne det igjen i bilda til N. Astrup.

Interessant..

Written by janyga 05.02.2021 09:56

..og lærerikt om en av våre største malere! :-)

Sv: Interessant..

Written by Eikås 06.02.2021 21:29

Ja, det er interessant :) Ein må ta seg tid til å reflektere over historia og naturen rundt oss når ein har mulighet til det. Vi er jammen heldige og priviligerte til å få lov til å nyte så mykje fin, rå, variert og vakker natur rundt oss i dette landet. Er der komt bra med snø oppe hos dåke no? Var veldig frista til å ta turen mot kysten og oppover mot dåka område denne helga. Men, det kjem nok fleire gode dager og fine turmuligheter :)