Toppraid i (nordre) Strand #5 (26.10.2020)

Written by Kaare_70 GSM

Ascents Bakkalihumpane (510m) 26.10.2020
Lågehei (530m) 26.10.2020
Moldhesten (522m) 26.10.2020
Ormakam (556m) 26.10.2020
Åsfjellet (345m) 26.10.2020

Fin samletur i Holtaheia på pf≥50m lista for Strand. Parkerte ved bommen i enden av vegen og følgte god, men blaut sti til topps på Moldhesten og Ormakam før eg fortsette stilaust bratt ned på austsida og vidare nordaust til Lågehei. Her kryssa eg blautmyra sør for toppen og busha bratt, men greit til topps. Fekk ein liten regnskur her, ellers framifrå vêr med god sikt. Vidare søraustover i retning enden av bomvegen, men ikkje heilt ned på denne. I staden holdt eg høgda opp i Ulvaskardet og over Bakkalihumpane før eg fann ned på vegen og tilbake til bilen. Om lag 2 timar på tur.

Mot Storehodnåsen like etter turstart
Frå Moldhesten mot Ormakam nærast og Reinaknuten bakerst
På Ormakam med utsikt mot Grimsåsen og Lauvåsen (som nesten går i eitt) og Reinaknuten
I nedstigninga frå Ormakam med utsikt mot Lågehei
Mot Lågehei før kryssing av blautmyra
På Lågehei med utsikt mot Lauvåsen og Reinaknuten på kvar si side av Tysdalsvatnet
Frå Ulvaskardet mot Grimsåsen
Frå Bakkalihumpane mot Lauvåsvatnet, Lauvåsen og Reinaknuten
Frå Bakkalihumpane mot Grimsåsen og Ormakam
Tilbakeblikk mot Bakkalihumpane

Då det ennå var litt dagslys att denne andre dagen etter at me hadde stilt klokka, gjekk turen til Heia og Åsen for ein liten avstikkar oppom Åsfjellet. Flott utsikt over Åsvatnet og Heia, 32 år sidan sist eg var her oppe, den gangen på Barkafjellet.