Rask føremiddagstur til Kvannebakkbu v/Jostedalsbreen (19.11.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Befringsdalen (598m)
Ascents Snoadvarden (1,520m) 19.11.2020
Snoadvarden sør for (1,570m) 19.11.2020
Visits of other PBEs Kvannebakkbu (1,510m) 19.11.2020

Så utruleg kjekt å få besøk av Arild :) Han har vore ein god støttespelar på mange av dei fine motbakkeløpa eg har vore med på. Å ta med Arild i mitt rike og nyte turen som trening og løpstur etter gammalt ilag, var berre ein rein lykkefølelse i akkurat desse omgivelsane inn imot Jostedalsbreen. Takk for ei superfin treningsøkt ilag Arild!

Friskt til breen denne dagen!
Den staselige nødbua ligg så fint til :)
Sterk kuling og det er eit lekkert syn innover Jostedalsbreen! Fascinerende å studere snøen som fosser i vinden over brekrumminga! Her kunne eg sitte å nyte det finaste synet i lange tider! Skiftet i lyset og elemnta som vekslar lynraskt i den sterke vinden!
Myrulla som eg plukka på myrene ved Befringsdalen på veg opp mot Strupen tidlegare iår! Står like fine og eg nyter synet av dei kvar gang eg er oppom bua!
Ned mot Strupevatnet 1167 moh
På nedtur i aukande vindstyrke mot liten storm etter meldingane! Var det ingen overraskelse å treffe Knuten på veg opp for å nyte naturkreftene og freden i akkurat dette området! Knuten er forøvrig min staselige tango partner oppe på Store Austanbotntinden  2204 moh
På nedtur i aukande vindstyrke mot liten storm etter meldingane! Var det ingen overraskelse å treffe Knuten på veg opp for å nyte naturkreftene og freden i akkurat dette området! Knuten er forøvrig min staselige tango partner oppe på Store Austanbotntinden 2204 moh

Fantastiske haustfargar i Befringsdalen med eit flott skue av melisdrysset over Tortnegrøegga 1416 moh
Mot Rambjørgebotnen & Rambjørgeryggen og Bjørga 1551 moh
Hærleg eventyrlig & fint å springe i dette terrenget! Sånt kjenner ein lykke over :)
Mot Befringstøylane som bader i haustlege kveldssola.