Hovden (15.11.2020)

Written by Danielv (Daniel Vårdal Wulfsberg)

Ascents Hovden (154m) 15.11.2020

Parkerte på ein stor grusplass som ligger vest for fjellet, første avkjørsel til venstre etter kryss mot Sørbøvågen. Dette viste seg å vere ein bra plass å parkere for stien går rett ved grusplassen.

Visste ikkje at det var nokon sti opp hit, men fant den cirka halvvegs opp mot toppen. Hadde visst gått rett over den når eg begynnte turen. Fulgte stien ned att til bilen (sjå gps spor).
Stien begynner rett over vegen for nærbutikken og så litt til høgre, så går an å parkere ved butikken og.

Flott utsikt på veg opp
Stien er merka med desse røde firkantane heile vegen, aldri sett dette før. Kreativt

Sti funnet!

Written by boven 17.11.2020 18:06

Sjå der ja. Dette var nok bedre enn den ruta vi tok opp austsida.

Sv: Sti funnet!

Written by Danielv 17.11.2020 22:38

Ja var fin den ruta der. Såg navnet ditt i boka. Kun 1 person som hadde vert der sidan det så er nok ikkje så mykje besøk oppå der