Mektig tur til Rikeloftet i godt selskap! - Bremanger/Flora (08.11.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Ytrehus (348m)
Endpoint Ytrehus (335m)
Ascents Rikeloftet (1,154m) 08.11.2020
Nordre Rikeloftet (1,151m) 08.11.2020

Rikeloftet har eg tenkt lenge! Det ligg i eit fjellområde som eg berre elsker! Det er berre eit så utruleg spesielt, vilt og eit barskt område! Dette var ein tur som er spart lenge til å nyte! Gode meldinger var meldt, men det slo denne gangen ikkje heilt inn. Men likevel ein fabelaktig tur! Så utruleg kjempekoselig at Brit Siv ville hive seg med meg på denne fjelltoppen idag! Takk for som alltid for det trivligaste turfellesskap ilag:)

Ned mot Svelgen
Mot Rikeloftet
Haustleg og fint mot ryggen av Rikeloftet
Haustleg og fint ifrå ryggen av Rikeloftet mot Svelgen
Ved Omnen
Mot Rikeloftet 1142
Ein lang og finurlig fin rygg i vinterskrud  er Rikeloftet
Ein lang og finurlig fin rygg i vinterskrud er Rikeloftet
Fint å ta seg tid til å nyte mektig natur og ver, der og då i kjekt turfellesskap!
Mektig natur og hærleg med den trolske skodda! Endå finare kontraster blir det i sånt ver :)

Yess

Written by jensbar 11.11.2020 21:02

Yess, absolutt. Vi sier ifra hvis vi er noen som drar til fjella dine i vest, S&F har jo mye å by på! :-)

Tur på tur ...

Written by jensbar 09.11.2020 08:32

Og du er på tur på tur på tur... For noen flotte bilder fra flotte fjell. :-)

Sv: Tur på tur ...

Written by Eikås 10.11.2020 23:28

Takk for det Jens! Kan ikkje klage på natur og fjell variasjonen her i gården! :) Er nok ein stor Sogn og Fjordane patriot av det som var og er fortsatt eit heimfylke i hjerte & sinn. Det er kjekt å gjere seg ekstra kjent med det ein har rundt seg. Lista som ligg offentlig på Peakbook over Sogn & Fjordane, er då fin som eit godt utgangspunkt til å utforske nye fjell og naturområder. Eg synast det gir ekstra meining i å dokumentere/skildre turane med bilder og gjerne ein sporlogg at toppane på lista er nådd! :) Men, øverst på lista er å nyte alt dette i godt fellesskap og lage turane som spennande mini ekspedisjonar i eige nærområde! Det hadde vore kjekt å få til ein fin fellestur! :)