Stålet /Stad- Ifrå klatring til ypperste teltplass! (02.11.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Stålet (122m) 02.11.2020

Når dagane blir like akkurat litt for lenge! Kribler det sterkt i blodet, hjertet & sinn etter å kjenne på eventyrlysta. Det må berre skje noko som tilfredstiller eit eller anna lengtande følelser av noko nytt og utfordrande! Hos meg er den lengselen til å utforske naturen som gir meg den fantastiske tilfredsstillelsen og spenninga som eg trenger for å leve og være den ein er. Har vore på toppane rundt omkring fleire ganger tidlegare! Dette havområdet og landskapet er magisk vakkert og hardført! Det kjennast ekstra trist og i hjertet at dette området er trua av menneskets kapitalisme. Ein får ein slags hastefølelse av å måtte nyte naturen som ein elsker uberørt! Før den blir besudla!! Hadde eg kunne bidratt til å ivareta denne naturen uten inngripen av menneska. Hadde eg gjort det som skulle til...Når været melder uvær, trekker eg dit. Staselig å ha selskap med på ein tur som dette! Inge har ikkje klatra før og har vore nyfiken på området! Vårlege temperaturer og ein klatrevegg som er tørr på Sagefloten ved Sandane! Inspirerer til å innvie nye muligheter! Noko som skulle vise seg å være suksess! :)

Sagefloten klatrefelt! Faktisk oppplett :)
Haust ved Sagefloten og klatrefeltet!
Den ypperste teltplass ein kan tenke seg :)
Inntrykk her ved Stad som nytast til fulle!
Reserver som alltid er med på sekken, var til god nytte! Det når teltpluggane er for få og andre naturlige forankringer som stein og emner av tre til å lage plugger av ikkje eksisterer.
Månen kiker fram ved Stålet 122 moh
Ifrå Stålet
Heftige naturkrefter ute ved Stålet
Mot Stålet
Ikkje vanskelig å forstå at vi beveger oss i hardført område!! :)
Ervika ved stadlandet!
Ervika ved Stadlandet!
Gravplassen i Ervika er storslått og mektig! Naturkrefter her er heftige. Historia og minna til dei som mista livet til naturkreftene av ulike årsaker er med ærefrykt å lese. Det var ei anna tid med den barske naturen som levebrød. Mi tid er meg som søker kontrastane i naturen når det stormer så fint! Sjølv, tenker eg at dei også følte det samme som meg på 1800 tallet! Nyte naturen og kreftene!
Minnestatue i Ervika
Nydelige haust stemninger ifrå Ervika!