Grønevatnet - Sletterust-toppar, Frostdalsegger og litt til (11.10.2020)

Written by Esone (Einar Moen) GSM

Ascents Sletterustvatnet SØ (1,464m) 11.10.2020 14:13
Sletterustvatnet V (1,428m) 11.10.2020 14:54
Frostdalseggene Nordvest (1,463m) 11.10.2020 15:32
Frostdalseggene søraust (1,461m) 11.10.2020 15:57
Skjeltrene (1,393m) 11.10.2020 17:54

Å førr ein tur. Nydeleg haustver og fjelltur i Vang og Borgundsfjell (Lærdal). Gikk frå nye rasteplassen ved Grøna. Fann stien frå den raude hytta øst for sanitærbygget. Fin sti men litt blautt opp lia i bjørkeskog. Etter 45 min framme ved Grønevatnet, traska vidare på høgre side. Der elva kom ned frå aust, måtte eg opp litt for å komme over. Fann vadet til DNT-løypa. Kom over, men sipp-sapp blaut, då vannføringa var stor. Fint å følge merka sti innover. Her var det veldig vakkert, særleg inn i botn. Fine varme fargar. Small 10 skot (hagle) siste halvtimen. Tok pause i hellinga opp mot dagens fyrste topp, « Sletterustvatnet Sørøst»..

Etter 15 min pause bar det rett opp, og bortover egga. Veldig fint oppå her, med fargerik reinsmose. Toppen etter 2:15, og då tok eg avgjerda om full rundtur. Litt vanskeleg å vurdere kva som var neste topp (berre grøn da), men det var lett terreng og berre å gå rasjonelt på rygg, og litt under haugane. Straks var eg på topp 2, og denne hadde fin stor spiss fasong ( ca. 2 meter). Så vart det å korrigere kurs, då eg no var i U-en. Fint vidare bortover egga. Ein stad var det rett ned. Og rett opptatt, men eg fann hyller å gå på. Nådde så fyrste Frostdalsegga, (topp 3 i dag). Vidare, og ca 35 min til neste. Rett før den toppen traff eg på turfolk, eit par med hund, som gikk motsatt veg. Dei hadde gått frå Sletterust. Frå topp 4 var eg litt i tvil om eg skulle gå ut storparten av egga, eller rett ned mot Frostdalen. Det vart det siste. Bratt ned her ja, men det gikk. Eg hadde plan om ein SjekkUt post ved nedre Frostalsvatnet, og så beint opp mot toppen Skjeltrane. Og slik vart det. Det vart i overkant mykje myr, blautt og lyng. Så tabba eg med å gå for høgt under Skjeltrene, sikta på feil haug. Straffa vart minst 30 min ekstra, og ein krøll på sporet. Rett etter dette basketaket i myr og SjekkUt, kutta telefon. Drit og. Men har fått varsel før. Batteriet under 30 %, og det rushar nedover. Satte i ladar, og det berre satte fart i prosessen. Null mobil. Men eg fann da fram til Skheltrene likevel. Måtte guffe på oppover no grunna tid og lys, samt litt usikkerhet omkring retur frå siste topp. Vart litt rot her då eg frøvde meg ein stad det var for bratt. Tok den fint inntatt. Då eg var vet bilen, rundt kl. 19, var det skumring. Eg hadde berre hatt ca. 15 min til, så litt knapp margin i dag. Ikkje lykt med heller. Skjeltrane vart ein bonus da, og difor lengre turtid. Godt trøtt, men ein fantastisk tur. Angra berre på baskinga nedi Frostdalen. Den turposten kunne eg ha spart til ein skitur i vinter.

Spor frå Polar da mobil-batteriet konka, og Peakbook sporet ikkje vart komplett.