Langtur i eit eventyrland! Keipen-Plogen & Hjelmen (05.10.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Sørdalsvatnet parkering (283m)
Endpoint Sørdalsvatnet P (279m)
Ascents Hjelmen (1,215m) 05.10.2020
Keipen (1,362m) 05.10.2020
Plogen (1,357m) 05.10.2020
Visits of other PBEs Svelgsvatnet p-plass (240m) 05.10.2020

Eit fantastisk fjell land å nyte! Eg slit med å sjå dei menneskeskapte skjerdingane og vindmøller og alt anna fremmedelementer i denne naturen! Nokre turer ser ein ekstra fram til med fryd i hjertet og i sinnet! :) Ein venter berre til det rette tidspunktet! Dette er ein tur som eg har tenkt måtte være perfekt med tidleg sommer/hausten som bakgrunnsteppe! Ikkje minst så kan eg også, så godt like å være mutters åleine om opplevelsen! Planlegge og nyte stillheita til naturen i eige selskap. I eit så vilt landskap i mange timer, distanse & høgdemeter, rekker ein å tenke og ikkje minst være ganske så sjølvsentrert for ei stund! Ein kan faktisk kjenne på ganske så mykje :) Til og med den overraskelsen og gleda over å treffe ein ensom fjellfant som hadde tenkt akkurat det samme som meg. Det på eit tidspunkt der ein gjerne minst venta det :)

Litt sein morgenstund! Men greit når veret skulle betre seg utover dagen! :)
Hjertet var å finne ved foten av Hjelmen :)
Kven har rett til å dømme kva som gjelder mangfaldet og rikdommen i naturen vår! For så vidare å valse gjennom med profitt i blikket og kamuflere seg bak dei fine orda; Grønn fornybar energi til kloden vår! Skjerdinger som europaveger og ei fotballbane av eit  ankerpunkt til ei vindmølle på langt over 150 hm!! Eg veit faktisk ikkje kva som kjem...Men det blir enormt og mange! Vil dei også utvide vidare i Guleslettene som ligg i forkant av dette riket! Desse skjerdingane går ikkje å pynte til etter bruk!
Kven har rett til å dømme kva som gjelder mangfaldet og rikdommen i naturen vår! For så vidare å valse gjennom med profitt i blikket og kamuflere seg bak dei fine orda; Grønn fornybar energi til kloden vår! Skjerdinger som europaveger og ei fotballbane av eit ankerpunkt til ei vindmølle på langt over 150 hm!! Eg veit faktisk ikkje kva som kjem...Men det blir enormt og mange! Vil dei også utvide vidare i Guleslettene som ligg i forkant av dette riket! Desse skjerdingane går ikkje å pynte til etter bruk!
Oasene som ikkje har stemmerett!
 Det er berre så vanvittig vakkert...
 Det er berre så vanvittig vakkert...og maskulint!
Det er berre så vanvittig vakkert...og maskulint! Digger å være på tur!
Eit legde & fjellsystem ein berre kan måpe av!!
Hjelmen i bakgrunn!
Rein nytelse & for ein naturopplevelse <3
Konklomorat i sedimentær bergart! Vakkert!
Dei vakre oasene til friskt kildevatn undervegs på turen!
Keipen 1362 Bremanger/Flora
Ifrå Keipen 1362 Bremanger/Flora mot neste mål Plogen og tidlegere turer i legdesystemet på telemarkski Nord for Tvillingtjønna 1001 moh
Ifrå varden på Keipen 1362 Bremanger/Flora med Plogen, Maritind 1300 moh & Saga 1318 i markant bakgrunn!
Mot markante Plogen, Saga og Maritind i bakgrunn.
Neste mål er Plogen 1357 moh
Glad eg hadde det som skulle til. Bre og fonner var harde!
Glad eg hadde det som skulle til. Bre og fonner var harde i nordsida!
Ifrå Plogen 1357 med tilbakeblikk og retur igjen Keipen 1362 moh og Hjelmen 1215 moh  som siste topp på heimveg!
Ifrå Plogen 1357 med tilbakeblikk og retur igjen Keipen 1362 moh og Hjelmen 1215 moh som siste topp på heimveg!
Ifrå Plogen 1357
Trivelig turtreff med absolutt ein eventyrer! Skulle det vise seg :)
For eit landskap mellom alt!
For eit landskap mellom alt! Mot Hjelmen & Falskehjelmen
Hardført...
Plogen 1357 moh
Ifrå Plogen med tilbakeblikk til Maritind 1300 moh med gode & gamle minner til min første klatretur ilag med ein trivelig fjellfant!
Ifrå Keipen mot Hjelmen neste mål på heimtur!
Flott å kvile blikket på...Enn så lenge!
Siste vakre skue! Takk for titten & eventyr opplevelsen i dette vakre og ville riket!

Så fantastisk

Written by LivogKristen 06.03.2023 09:04

Så fantastiske bilder du har tatt og veldig gode tanker. Flott tur i nydelig område. God tur videre på nye eventyr!

Sv: Så fantastisk

Written by Eikås 08.03.2023 22:58

Tusen takk for fine og gode tilbakemeldinger ifrå dåke! Og veldig stas å få så rause ord! :) Eg kjenner på at det gjere veldig vondt å lese orda og sjå naturbilda ifrå tur rapporten min idag! Sidan vi no kjemper for natur & mangfald i Sunnfjord med å ivareta på beste vis Førdefjorden & jobbe imot over 50 stk, 250 moh høge tenkte nye vindturbiner i høgfjellet/Snøheia & ikkje minst defintivt imot ei unyttig gondolbane i Kjøsnesfjorden/Jølster inn imot nasjonalparken og villreinstammen som lever her i Jølster. Dette er valget den norske stat går "all inn" for å bygge ned naturen og mangfaldet! Fordi vi treng meir "grøn" fornybar energi til Tik Tok lagring & andre utenlandske investorer fortere enn fortast! Så er vel verden blitt sånn! Det har vore eit eventyr å få lov til å vandre i vår natur uten dei store inngrepa. Minna og bilda er lagra før og etter i mitt sinn. Så kan eg vise til mine etterkommere! Sånn såg naturen ut før i tida! :) Fine eventyr vidar