Haustleg eventyrdag frå Skardalen til Raudbergnuten 1819 (19.09.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Skardalen (1,334m)
Endpoint Skardalen (1,338m)
Nordøst for Skavlevatnet (1,770m) 19.09.2020
Sørvest for Skavlevatnet (1,761m) 19.09.2020
Strokken (1,725m) 19.09.2020

Denne helga var det mykje som skjedde i dette området! Denne helga gjekk også løpet Galdane rundt! https://www.facebook.com/galdanerundt/ Eit historisk & fint løp som eg har delteke på tidlegare. Eit løp som ei god venninne Anna Margrethe Tråve er primus motor for ilag med Bjørg Holien. Dette er eit løp som rekruterer i alle grupper og dei har klart å få til er eit lavterskel løp på den gode og jordnære idrettsgleda. På eit vis hadde eg lyst å være med, men på den andre sida ville eg nyte sola som var meldt i høgfjellet på ein virkelig fin langtur i stilla. Eg hadde heldigvis god forståelse for det valget eg ivra mest etter av Anna Margrethe og det i henna bakgård! :) Dette er nok også eit strålande fjellski område. Det er lange distanser i steinur! Noko som eg likar godt. Det er litt av eit finurlig fjell land med store variasjoner i fjell Noreg. Refrenget "Steinrøys, steinrøys, svelt i hjel" dukka fram i tankane mine! Men, midt imellom alt dette finnast det nydelige og finurlige fine oaser. Store kontraster i barsk natur!

Morgenstund har "gull i munn" Skodda letta etter lang frukost! Nokelunde i tråd med yr varsla :)
Naturen sjølv sitt eige mesterverk! :)
Strålande meldinger for dagen! Men, skodda har god tid på morgonen i høgde 1300 moh
Nydelige haustfargar innover Bjordalen mot Strokken
Ifrå Strokken 1723 mot målet langt der bak Raudbergnuten 1819
Ifrå Strokken 1723 mot Fødalsnosi 1700 moh
Fødalsnosi 1700 moh
Undervegs til den siste lengst vekke toppen på fjellrunda i hærleg terreng!
Ifrå Sørvest for Skavlevatnet 1759
Ifrå Gråhyrneran 1771 moh mot neste topp Raudbergnuten 1819
Vindstille og solvarmt ifrå toppen av Raudbergnuten 1819 moh /Raudebergskarvet. Ein grensetopp til tre kommuner; Ål, Hemsedal & Lærdal
Reinsdyrhornet som eg fant ved første topp! Vart med på dagens rundtur! Det etter at den nye naboen min i Sanddalen hadde eit stort ønske om eit reinsdyrshorn om eg fant på mine turer! Ei glede og ekstra kjekt, han lager mykje fint ifrå naturen :)
Nydelig solnedgang ved Nedre Bjordalsvatnet 1480 moh
Hærleg å rekke solnedgangen på siste toppen Øst for Bjordalsnosi 1647
Så stille og fredelig å rusle i solnedgangen ved Nedre Bjordalsvatnet 1480 moh
Så stille og fredelig å rusle i solnedgangen ved Nedre Bjordalsvatnet 1480 moh mot siste topp Øst for Bjordalsnosi 1647 moh
Ein nye dag og skodda ligg tjukk etter ein fantastisk dag i Skarvarheimen. Med vidare ein fantastisk stjernehimmel på 1400 moh i minnet! :)
Haust i Lærdalsfjell

God plass

Written by Esone 22.09.2020 20:58

Høgt til fjells og god plass i vide Lærdalsfjell. Nesten for stilt og daudt etter at reinen vart drept. Ein drug tur, og som du skriv flott fjellskiterreng. Velkomen inn på 3. plass på Lærdalslista. Eg prøver å rekruttere fleire. Takk for ditt bidrag, og besøk i «fjedli våre».

Sv: God plass

Written by Eikås 23.09.2020 23:43

Høgt til fjells og god plass! Er rette orda Einar. Nesten for stilt og daudt var tanker som låg i sinnet mitt også undervegs på denne turen. Eg trur eg såg kun ei rype av dyreliv. Personleg meiner eg det er galskap det dei har gjort med nedslakting av rein pga. skrapesjuke! No er dei på gang igjen med nye planer! Eg trur naturen lyt få ordne opp sjølv, utan menneskets innblanding. Det var nokre fantastiske haustfarger å oppleve midt i dei store vidder & kvite lavaene/mosen som reinsdyra likar så godt. Men kun gevira var å finne. Ja, det er trist! Ellers håper eg også å få til nokre fine fjellski turar i dåka bautarike! Mektige vidder og fjell dykk har :)