Helg i skapleg ruskevær på Kvannebakknova ved Jostedalsbreen (07.09.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Befringsdalen (599m)
Ascents Snoadvarden (1,520m) 07.09.2020
Visits of other PBEs Kvannebakkbu (1,510m) 07.09.2020

Det er lenge sidan eg har vore oppom Kvannebakkbu! Det var nesten som eg kjende at bua ropte på meg :) Har du gløymt meg, eller eg kjende innerst inne eit savn! Eg har ikkje vore der og sett til om den hadde det fint! Merkelige følelser!!
Mykje kanskje fordi eg har hatt mange prosjekt på gang i dette året! Med fjellturer, husbygging og nye jobb sammensetninger i den nye Sunnfjord kommunen. Kjekt kjenner eg det no etterkvart å endelig få lange friperioder med mindre jobb. Men intensivt den eine helga/veka i mnd. Også overdragelse av garden til Espen. Det har vore ekstremt travelt, men på ein måte som eg liker godt likevel :) Det var ein ekstra nytelse å kunne søke den freden eg veit finnast ein plass i Jølster. Kvannebakkbu ved Jostedalsbreen i skikkelig friskt rufsever :)

Bortom høgste punktet må til 21.08.20 Flott skue tilbake på Snoavarden og bua.
Den fine Issoleia har gått i haustmodus!
Når det stormer og rusker til kvelden i bua! Er det fin syssel å terpe knuter!
Ingen problem å skaffe seg vatn til frukost kaffen & egg kokinga :)
Så utruleg digg å lese når det omtrent ikkje finnast fornuftig ver til noko anna.
Rett så trivelig å nyte stunda inne i Kvannebakkbu når vinden og regnet rusker på som verst! :)
Myrulla ifrå Befringsdalen står like fint eit år etter <3
Nødbua ligg fint til...
Nydelig syn som alltid innover mot Jostedalsbreen!
Kveldsstemning & heftig fint ver ifrå Kvannebakknova
Tid til å studere brekanten!
Kulda og snøbygene kjem krypande på heimtur søndagen!
Greit å få ned ovnen som har takka for si tjeneste på eit greit føre!
Rypa var like hustrig som meg, der ho satt! Ho var ikkje gira på å flytte seg i det eg gjekk like forbi ho :)

EG KOM OVER BREEN :

Eg kom over breen ei juninatt med` tette skodda for synet stengde.
Brått vakna morgon då sola spratt og lyset ned gjennom tåka sprengde.

Då såg eg eit syn som gjorde meg fjåg!
Jølster, Jølster nedfor meg låg.
Doggvåt i disig morgonluft.

Eg slengde meg ned på ein mosut stein og
stirde ut over bratte tinden.
Rundtom låg fjellheimen kvit og skein.
Solskyer leika i morgonvinden.