Min bakgård & som alltid vakre Isvassnipa 1436 (26.08.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Bjørndalen (206m)
Endpoint Jølstravatnet (204m)
Ascents Isvassnipa (1,436m) 26.08.2020

Jølstrafjella er kjente & kjære fjell som eg har etterkvart god kjennskap til både til fots og på ski! Isvassnipa er eit grensefjell imellom Jølster & Førde. Det er eit favorittfjell & ein bakgård som kan kreve både til fots og på ski! Eit fjell som gir ei fabelaktig utsikt, faktisk heilt ut vest til øyane der ute ved Sognefjorden til Solund, Askvoll, Florø & mot nydelige og markante stortopper som Gjegnen 1670 moh /Bremanger/Gjegnalundsbreen! Og ikkje minst vakraste Snønipa 1826 moh.

Overraskande var det å møte dette vakre synet av denne reinstammen! Den vestlige stammen i Bjørndalen ved Isvassnipa /Jølster
Vi var observert! :)
Alltid ein som vil ha sikkerheita & observasjonane inne! :)
Mot toppen av Isvassnipa 1436
Ikkje overraskelse at harepus har vore først til toppen av Isvassnipa 1436 moh
Kjekt å vise turfølget den raskaste vegen til toppen av Isvassnipa 1436 moh Grensetopp av Jølster/Førde
Ifrå Isvassnipa mot vakre Snønipa
Solnedgang ifrå Isvassnipa 1437 Jølster/førde mot Kvitefjellet 1428 moh Jølster/Førde  og Kvamshesten 1209 i Gaular
Solnedgang ifrå Isvassnipa 1437 Jølster/førde mot Kvitefjellet 1428 moh Jølster/Førde og Kvamshesten 1209 i Gaular
Ifrå Isvassnipa 1437 Jølster/Førde mot Jølstravatnet og Bjørsetfjellet
Bratt & fint klyv er raskaste veg til toppen av Isvassnipa  1436
Bratt & fint klyv er raskaste veg til toppen av Isvassnipa 1436
Staselig å rekke ned til kveldssola på støylane!