Goksøyra (22.04.2020)

Written by opps (Oddveig Torve) GSM

Start point P-plass v/sti til Goksøyra (92m)
Endpoint P-plass v/sti til Goksøyra (92m)
Ascents Goksøyra (1,337m) 22.04.2020
Goksøyra midt (1,337m) 22.04.2020

Egil hadde lyst på Fløtatinden men jeg var redd det kunne bli skare på turen ned igjen så fant ut det var best å spare hånda da den slettes ikke er god. Tenkte jeg kunne ta en liten tur her omkring i stedet selv om jeg hadde lyst på en lengre skitur. Klokken åtte på morgenen kom en tekstmelding fra Siri som lurte på om jeg skulle på tur, ringte henne og sa jeg hadde lyst på Goksøyra, hun var ikke sen til å svare JA jeg kan bli med. Allerede kl. 9 hentet jeg henne og da hadde vi allerede avtalt med Annette Skotvoll og Hilde Nordskag Lysklett som også ville være med. Vi møtes ved tømmerlunneplass og tok fatt på den skog tykke lia opp til Ufssalen videre fra her var det fin stigning helt til topps. Fantastisk fin utsikt fra toppen. Returen ned gikk lekende lett på fint føre.