Sundsfjellet (og Kjenuken) (10.07.2020)

Written by mariusmeland (Marius Meland) GSM

Start point Sandbrekka (96m)
Endpoint Sandbrekka (96m)
Ascents Kjenuken (1,016m) 10.07.2020
Sundsfjellet (1,031m) 10.07.2020

Fin tur til Sundsfjellet. Turen gjekk på god sti opp til cirka 800 m.o.h., deretter ein litt dårleg sti opp mot Kjenuken, før eg tok av mot Sundsfjellet. Då utsikten mot nord er betre frå Kjenuken, tok eg ein tur hit også.

Godt med ein rast på Sundssetra, på veg oppover.
Her er eg på toppen av Sundsfjellet. Utsikt nordover mot Olden.
Her er eg på toppen av Sundsfjellet. Ser vestover mot Oldevatnet og Myklebustbreen.
Her er eg på toppen av Sundsfjellet. Ser sørover Oldedalen med Jostedalsbreen i bakgrunnen. Neslenibba tronar på venstre side, har mål å kome opp hit også, men det vart ikkje tid til det i dag.
På ein måte ikkje rart at den noko lågare Kjenuken er eit meir populært turmål enn Sundsfjellet. Utsikten er best her, med flott utsikt nordover mot Olden og fjella sør og nord for Strynedalen.