Gottopphesten /Balestrand & Trigonometrisk historie! (27.06.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Gaularfjellet (709m)
Ascents Gottopphesten (1,492m) 27.06.2020
Vardeggi (1,405m) 27.06.2020

Strålande ver og framleis lekkert vårskiføre må utnyttast til det siste! Det ligg endå mykje snø i høgfjellet. Då er faktisk Gaularfjellet fortsatt optimalt til å spenne på skia og det ifrå bilen ved turistpunktet ved Utsikten 717 moh. Etter ein morgentur på Eikåsnipa med diverse heimearbeid! Vart det vidare å pakke bilen med skiutstyr for ei strålande helg ilag med kjekt turselskap! Det vart ein trivelig fredagskveld og natt på Gaularfjellet i forkant av lørdagens turmål i godt lag! Takker for strålande turdag ilag Brit Siv & Mariann :)

Fint å nyte ettermiddags stilla for seg sjølv med god litteratur og nydelig solvarme!
Virkelig eit Paradis...
Favoritt sommerfuglen var komt på besøk i bilen min på lørdagsmorgen :)
Ifrå toppen av Vardeggi 1406 moh mot Meneseggi og Melsnipa 1549 Balestrand/Sogndal
Ifrå toppen av Vardeggi 1406 moh mot neste mål Gottopphesten 1492
Mot Gottopphesten 1492 moh /Balestrand
Ifrå Gottopphesten 1492 moh /Balestrand
Hjertet var å finne ved Vardeggi 1406 /Balestrand
Varden og toppen av Gottopphesten 1492/Balestrand
Ifrå toppen av Gottopphesten 1492/Balestrand mot Melsnipa og Meneseggi
Ifrå toppen av Gottopphesten 1492/Balestrand mot Grøndalsnipa 1509 Balestrand/Sogndal
Spennande er historia som ligg nede!
Eg har ikkje sett det før...Men tre stk og ulike fasonger av desse trekjeglene ved trigonometerpunktet på toppen  av Gottopphesten 1492 var å registrere! :)
Eg har ikkje sett det før...Men tre stk og ulike fasonger av desse trekjeglene ved trigonometerpunktet på toppen av Gottopphesten 1492 var å registrere! :)
Heldige var vi :) Brit Siv hadde med kanelsnurrer ifrå bakeriet i Jølster. Det smakte himmelsk :)
Fin renne å gå mot toppen av Gottopphesten 1492 moh
Hærleg nedrenn!
Digg heimtur! :) Foto: Brit Siv F.
Fabelaktig fint å nyte kveldsroen etter ein strålande dag i fjella :)