Kletten: Kinn (23.05.2020)

Written by ligroenb (Lise Grønbukt) GSM

Start point Kalsvik (10m)
Endpoint Kalsvik (10m)
Characteristic Trip by foot
Ascents Kletten (211m) 23.05.2020 18:09
Det var utrolig kjekt at jeg fikk Vinjar med på dagens 3. tur. En lett og grei tur på etterhvert gjengrodd traktorvei store deler av turen, før det blir et smalt tråkk siste ca 500 meterne til toppen.
Triggpunktet!
Flott utsikt ned mot bobilen og Kalsvik som var starten for turen
Etter turens slutt, ble det endelig tid for dagens etterlengtede iskrem på Sparbutikken i Eikefjorden.  Vinjar knekte kjapt i seg en Big Deal, som han mener er verdens største is, mens jeg kjørte bobilen vestover mot Florø. Her fikk vi en flott parkeringsplass med bobilen på flotte Krokane camping.
Superflinke  Vinjar har denne dagen vært med på 3 turer på tilsaman 13,2 km turlengde og 770 hm, meget imponert over at han stort sett var i strålende humør :-)
Etter turens slutt, ble det endelig tid for dagens etterlengtede iskrem på Sparbutikken i Eikefjorden. Vinjar knekte kjapt i seg en Big Deal, som han mener er verdens største is, mens jeg kjørte bobilen vestover mot Florø. Her fikk vi en flott parkeringsplass med bobilen på flotte Krokane camping. Superflinke Vinjar har denne dagen vært med på 3 turer på tilsaman 13,2 km turlengde og 770 hm, meget imponert over at han stort sett var i strålende humør :-)