Toppsanking i Ringerike (09.05.2020)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Skarrudkollen og Elsrudkollen bomveg (285m) 09.05.2020 17:35

Sju turar ved Sperillen i Ringsaker

På Høgfjell

Det var nykøyrde skiløyper opp til Høgfjell i Ringerike, så da gjekk turen dit. Etter først eit stopp i Bagn for å plukke opp nye fjellski, køyrde vi opp Flaskerudvegen og parkerte ved Langtjern.

Flotte løyper oppover mot Høgfjell. Vi tok ein bitte liten avstikker oppom Rokofjellet. Vi gjekk utanom løyper opp til Høgfjell. Fint føre utanom skiløypa og. Litt vind på toppen, men flott utsikt. Skikkeleg luggete sugeføre på veg ned at til bilen.

Kort køyretur til neste tur. Vi parkerte i vegkanten ved ei hytte, og gjekk den korte turen opp og ned til Veslefjell på truger. Litt utsikt på toppen.

Den tredje turen gjekk til Strandekollen. Vi tenkte å parkere ved grustaket, men vegen videre var fullt køyrbar, så vi køyrde vidare. Ein kan nok også køyre litt vidare innover. Kort tur, kurant med joggesko. Litt utsikt på toppen her og.

Etter turen på Strandekollen køyrde vi vidare nordover. På Peakbook-kartet er det registrert ein bom like før Elsrud, den var der ikkje, men det var ny bom før Skarrud. Vi køyrde så høgt vi kom opp i vegen i Blåbærhaugen, og gjekk i vegen på truger opp til Elsrudkollen. Stort sett fine forhald, men vi måtte bere trugane der råket går austover.

Dagens femte tur gjekk på Skarrudkollen. Vi parkerte i ei lomme der det nordlege råket tar av frå vegen mot Killingtjernet. Dette var ikkje ein trugetur, men det var litt snø, så det var godt å ha fjellsko. Ingen utsikt på toppen.

Til neste tur køyrde vi nesten til enden av vegen inn veg Killingtjernet. Ingen parkeringsplass her, men da det var ein del snø det siste stykket av vegen, parkerte vi midt i vegen. Tarren tur opp til Råhaugen, med snø, skog, kratt og ein brei bekk som måtte krysses. Ingen særleg fin tur, og ingen utsikt på toppen.

Siste tur for dagen vart Storøya. Meget kort tur, og det byrja å mørkne på veg ned.

Sperillen frå Strandekollen
Kristine på Strandekollen
På Elsrudkollen
Litt utsikt på Elsrudkollen
På Skarrudkollen
Rotten snø på toppen av Råhaugen