Dagen min...Ifrå vestlige kyst til dei største i Hurrungane! (07.05.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Turtagrø (888m)
Endpoint Turtagrø (888m)
Ascents Solheimfjell (293m) 07.05.2020
Visits of other PBEs Dyrhaugsryggen (2,085m) 07.05.2020

Ganske så fint å ha sin eigen merkedag!

For ein koselig dag, men også ein merkelig merkedag å vakne opp til 24.04 og snart 50 år...Eg kjenner at eg ikkje vil det uansett alle passerte 50 års meininger!!! Sol & sommer over heile linja! Faktisk sommertemperaturer tidleg ute ved kysten i Flora. Bra temperaturer var det på Turtagrø også nokre få timer seinare! Men,det vart fort kaldt mot 2000 moh mot Store Dyrhaugstinden 2147 moh. Det etterkvart som kvelds sola strauk sine siste kvelds solstråler over indrefilen av våre mektige tinder i massivet Hurrungane! For ei stille og ein fred eg hadde på siste toppen!

Etter å ha snakka med Svein/kamerat & turfølge på nokre av våre fine klatre/fjellturer i livet som Aconcagua, Store Skagasølstinden +++ & ikkje minst klatrerunda vår over Smørstabbtindtraversen.https://peakbook.org/tour/89235/Ein+Heftig+og+nydeleg+Smørstabbtindtravers%21.html Er det berre å pakke med det som trengs i tilfelle... Han skulle være på hytta si på Turtagrø denne helga :)

Men først ein morgenstart på byfjellet i Flora ilag med Inge :) Så eit farvell med kystlivet kl 12.00 for så å suse for meg sjølv vidare innover Jølstrafjell og heimfjell mot dei største gromtoppane ikkje langt unna! :)
Ein rask stopp i Kjøsnesfjorden/Jølster mot Sygnesandsnipa 1548 moh Dei nydeligaste kontraster i fjellet med snøen og rasa!
Ikkje heilt uventa var det å treffe på Sandra & Co - Fjellfolk. Så ein aldri så liten stopp og prat måtte jo til som vanlig :) Ein ny god påminnelse om eit møte og ei eventuelt videreføring av Jølster Friluftsfestival.
På lik høgde med Nærøyfjorden er Kjøsnesfjorden i Jølster. Etter mi meining :)
Ein rask stopp i Kjøsnesfjorden/Jølster før Sognefjellet og Dyrhaugsryggen kaller til kveldstur :)
Ifrå Dyrhaugsryggen 2085 moh mot Lauvnostinden og Soleibotntinden
Ifrå Dyrhaugsryggen mot Skagastølstindane!
Ifrå Dyrhaugsryggen 2085 moh mot Store Dyrhaugstinden 2147 moh
Ein av dei "gromme" :)
Etter nesten toppen av Store Dyrhaugstinden 2147 er det likevel fint å plante flagget på 2085 i total stille! Stegjerna måtte bli med mot toppunktet av Store Dyrhaugstinden. Hovedtoppen måtte eg gi meg på siste opptaket! Glaserte forhold og den var ikkje innan mi rekkevidde denne gangen! Men likevel stornøgd over å ha desse fjella for meg sjølv på kveldinga :)
Ikkje heilt det idielle skiføret på tindane her inne!
Kjennast fint å nyte eit kakestykke på 2000 metershøgde på høgste toppane av gromfjella i eige selskap! :)