Hamlagrøhornet og Mykkeltveitveten (03.05.2012)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Ascents Hamlagrøhornet (1,080m) 03.05.2012
Løva (1,034m) 03.05.2012
Mykkeltveitveten (1,131m) 03.05.2012

Gjekk på ski får Nordre Hamlagrø opp til Hamlagrøhornet og Såta og en liten fottur over ryggen til Løva. En morsom liten fjellrygg som faktisk ligna på ei løve! Rant så ned nordover på vestsida av Løva til Kinni og gjekk opp sørsida til Mykkeltveitveten. Denne toppen er ganske majestetisk sett frå E16 langs Vangsvatnet, og ligner på en utdødd vulkan med sitt slake pyramideforma topparti. Det var sol første del av dagen men det skya over ved middagstider. Eg var sein å koma meg avgårde og da eg kom på toppen begynte det å snøa så det blei dessverre dårlig med utsikten. Det var noen dager gamle skispor i området og boks på varden med bok så eg skreiv meg som vanlig inn i den. På alle kart eg har sett brukes namnet Mykletveitveten om denne toppen, men vossingane seier visst Mykkeltveitveten. Det må vel vera det rette namnet sidan Mykkeltveit er eit gardsnamn på nordsida av fjellet. Gjekk omtrent same vei tilbake til Hamlagrø i vestavind, snø og sludd og brukte ca 6t på turen.