To turar i Nordre Land (06.04.2020)

Written by Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Characteristic Cross-country skiing
Ascents Gjevlehaugen (719m) 06.04.2020 12:43
Fjerdingslihaugen (601m) 06.04.2020 13:11
Turrtind (941m) 06.04.2020 16:19
Visits of other PBEs Snauhaug skistadion - utgangspunkt Gjevlehaugen (545m) 06.04.2020 11:58
Smedsrud vinterparkering (635m) 06.04.2020 14:48

To turar i Nordre Land, på veg frå Slidre til Gausdal.

Turen på Gjevlehaugen. 5,4km - 1t 25min - ca 200hm

Tur 1 gjekk til Gjevlehaugen nordaust for Dokka. Vi køyrde bomvegen inn til Snauhaug skistadion. Derifrå gjekk vi i skiløypa opp til myra nedunder Fjerdingslia. Vi tok av frå løypa, gjekk over myra, og bratt og kronglete skog opp til Fjerdingslia. Derifrå var det fint å gå vegen opp til krysset nedunder toppen. Litt bratt og kronglete opp til toppen, men helt greit. Bok å skrive seg inn i på toppen, og faktisk ganske bra utsikt. Nesten same veg ned, men vi følgde vegen lenger, for å slippe den kronglete skogen nedunder Fjerdingslia. Vi gjekk så oppom ein liten topp til, som eg valde å kalle Fjerdingslihaugen.

Tur 2 gjekk til Turrtind. Etter eit lite opphald i Dokka, køyrde vi til Vest-Torpa. Da vi var der like over jul parkerte vi i kanten av hovudvegen, men såg undervegs på turen at det var ein anna parkeringsplass. Den køyrde vi til i dag. Vi gjekk innover god skiløype til å byrje med. Vi tok av løypa og gjekk i gamle skispor og trugespor til Holovatnet. Frå Holovatnet gjekk det bratt oppover 70 høgdemeter, før det flata ut mot toppen. Overraskande fin topp. Flott utsikt! Same veg tilbake til bilen.