Danserfjella, Høyest i Råde (29.03.2020)

Written by vemundmathiesen (Vemund Mathiesen) GSM

Characteristic Bike trip - mixed
Ascents Danserfjella (127m) 29.03.2020 22:08

Etter ei aktiv helg begynte det å tære på kreftene når helgas 17. kommunetopp skulle til pers. Vi kjørte inn Gillingsrød og parkerte på en svær snuplass. Aktivitet her ville overrasket oss så seint på en søndag. Vi fikk på hodelykter og syklet innover. Først på grus, deretter grov grus, deretter traktorvei. Til slutt gikk vi resten av veien. Var stier nesten helt inn til toppen, og kun de siste 200 meterne måtte bushes. Gikk glade, slitne, og fornøyde opp til toppen, før vi dro tilbake samme vei.

Lotus for anledningen
Start date 29.03.2020 22:08
End date 29.03.2020 23:03

Weekend-raid i Viken

Fylkene Buskerud, Akershus og Østfold er slått sammen til Viken, og det var på tide å begynne å fylle kommunetopplista i det nye hjemfylket. Fredrik og jeg la planer for optimal rute, og kjørte avgårde lørdag formiddag etter noen ærender i Oslo. Programmet ble som følger: