Gastgiveren, Høyest i Sarpsborg (29.03.2020)

Written by vemundmathiesen (Vemund Mathiesen) GSM

Characteristic Bike trip - mixed
Ascents Gastgiveren (216m) 29.03.2020 20:45
Visits of other PBEs Harehjellhytta parkering (131m) 29.03.2020 20:45

Parkerte ved det flotte skianlegget ved Harehjellhytta. Betalte gledelig for parkering, da vi slapp en seig motbakke opp hit på sykkel. Syklet innover rullsekibanen og tok av inn i lysløypa. Her møtte vi en av ildsjelen bak anlegget, som la ut i det vide og det brede om anleggets historie og mer til. Dessverre hadde sesongen vært dårlig i år, kun noen få dager med skiføre. Håper på bedre forhold i årene som kommer. Drillo hadde visst planlagt tur hit ila. våren, som dessverre utgikk pga. rådende forhold. Etter å ha pratet ferdig syklet vi et stykke til, før vi la fra oss syklene og gikk opp til toppen av Sarpsborg.

Start date 29.03.2020 20:45
End date 29.03.2020 21:37

Weekend-raid i Viken

Fylkene Buskerud, Akershus og Østfold er slått sammen til Viken, og det var på tide å begynne å fylle kommunetopplista i det nye hjemfylket. Fredrik og jeg la planer for optimal rute, og kjørte avgårde lørdag formiddag etter noen ærender i Oslo. Programmet ble som følger: