Skjellingshovde (22.03.2020)

Ascents Store Skjellingshovde (856m) 22.03.2020 13:50
Vesle Skjellingshovde (860m) 22.03.2020 15:30
I tårnet på Store Skjellingshovde

Lang bilkøyring for å komme seg på tur i dag. Bilvegen opp Etnedalen til parkeringsplassen ved Orrhaugen var bratt, svingete og stadvis glatt. Bomveg 80 kr.

Skiløypene vart køyrd opp på torsdag, men var framleis perfekte. Det gjekk radig til å byrje med, vi brukte to timer på dei 16,4 kilometrane opp til Vesle Skjellingshovde. Der gjekk vi ein tur opp i tårnet, eg synes slike tårn er litt ekle, men utsikta var storslått, og hytta på toppen var triveleg. Vi åt niste på “solbenken” på toppen før vi gjekk mot Store.

Turen opp mot Vesle vart strabasiøs. Tett skog, snø vi sank igjennom og stadvis bratt terrengeng gjorde turen tarren og ufjampeleg. Eg var kjei, og fornøgd (men mest kjei), på toppen. Nedturen starta betre, men det vart fort ulendt terreng. Det var kolossalt godt å komme inn at på skisporet på vegen ved Lulisætra.

To timer og åtte minuttar brukte vi på dei fem kilometrane utanom løypa. Tre timer og førtiein minuttar brukte vi på dei tretti kilometrane i løypa, inkludert matpause på Store Skjellinghovde og to smørepauser undervegs.

Alt i alt vart det ein ganske flott tur.