Skjørstadhovden & Svarthaugen - Oppdal (01.03.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Skjørstadhovden (1,125m) 01.03.2020
Svarthaugen (954m) 01.03.2020

Gode fridager, rastlaus og lysten på fjellheimen på Sunnmøre og i Romsdalen. Då er det fint å suse avgårde på tur og treffe gode venner. :) Staselig som alltid innom Sunnmøre & Romsdalsgjengen. Men, lenge sidan eg har vore oppom Oppdal og besøkt Johan, Otto, Inger Lise og Ellen. Skulle så gjerne ha helst på Torbjørn også. Men, neste gang på neste tur :)

Ein tur innom Espen for å kike på boringa han var på gang med :)
Ein turklipp innom frisørstolen & der låg jo ei kjekk oppskrift! :)
Digger å være på tur :)
Ein turklipp med eit ganske så utretta frisørhår...Ikkje heilt meg! Men for ei bittelita stund heilt greit!
Reiser forbi Sanddalen i Jølster. The valley and mountain! :)
Alltid vakre Kjøsnesfjorden i Jølster.
Med ei ny innkjøpt spor bok på mammut salg! Måtte eg berre brilliere litt til Brit Siv :) Ps. Eg vippar ikkje ho av pinnen... Men, eg hadde jo "selfølgelig" rett med desse søte spora til ekornet. På ferja over til Volda hadde eg det svart på kvitt. Det sidan vi hadde ein slags diskusjon om sporteikn på ein skitur! Der diskusjonen og svaret, selfølgelig vart hengande litt laust!! :) Sånn er det her i gården :) :)
Ved Innfjorden
Ein hærleg fin vegg av Romsdalshorn!
Som alltid like trivelig å være på tur ilag med Johan. Skjørstadhovden 1125 moh
Andre turen denne dagen vart på fjellski til Svarthaugen. Rette valg når veret ruska såpass på Storhornet 1589 Den låg der med ei tett skykappe over seg denne dagen.