Deilig skitur bakover i dalen (13.03.2020)

Written by ligroenb (Lise Grønbukt) GSM

Start point Lotsberg (170m)
Endpoint Lotsberg (170m)
Ascents Ljøskarhaugen (362m) 13.03.2020 13:33

Ganske tette snøbygerved start og et stykke forbi Lotsstøylen, men så lettet det! Ble ganske bra etter hvert. Blåste bra på fjorden og i høyde , men vindstille der jeg befant meg :-) Herlig avkobling. Ganske bra med snø siste 1,5 døgn og tungt å brøyte spor. Hadde ikke tenkt meg til topps på noe i dag, siden Ove skulle få jobbe litt ute også mens det var greit vær, så snudde ned igjen da jeg nådde litt over 800 m. Fikk fin nedkjøring på fjellskia et stykke nedover, men måtte etter hvert bare følge skisport mine pga all den tunge nysnøen . Mye tanker rundt hele den ekstreme situasjonen vi befinner oss i. Spennene tid fremover. I dag skulle vi egentlig ha feire Vinjar sin 6 årsdag på Hamna barnebuldrerom. Dette utgikk selvfølgelig, men vi håper å kunne ta det igjen seinere når ting forhåpentlig har roet seg! Vinjar er allerede svært lei dette viruset ;-)