Observasjons tur til Tindefjellet 1083/Jølster (25.02.2020)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Svidal (271m)
Ascents Gygraklovet (748m) 25.02.2020
Tindefjellet (1,083m) 25.02.2020

Sidan eg framleis prøver å gå inn diverse sko til skia. Var eg litt usikker på tur nr to idag. Men det funker fint med ein time restitusjonskvile i skotøyet før ei ny økt!! Meldingane er betre enn det yr har spådd. Vinden mot toppen stemmer, sola er ei stor og ekstra gledelig bonus :) Brit Siv sin plan var i ettermiddag til Tindefjellet. Det sidan ho skulle ha ein observasjonstur. Takker for ein strålande fin ettermiddag på tur ilag. Legger ved hennar observasjonslink for turen idag.

Vegen er stengt framleis opp til toppturparkeringa etter raset i sommer! Så det kan være litt knotete med parkering for tida.
Ifrå Gygraklovet 748 ved Tindefjellet 1083 mot Vassenden
Fint føre mot toppen av Tindefjellet
Gygraklovet er eit fint utsiktspunkt og den skal visst ha ei historie også. Så den lyt eg finne tak i :)
Brit Siv i fin driv med skredobservasjonen sin...Medan ho grov fekk eg i meg litt mat og utsikt! Sidan ein fin felles analyse og oppsumering av siste dager med ver, temp og vindforhold. Ganske så interessant er det faktisk!
Litt solnedgang, men kraftig vindføyke på toppen av Tindefjellet imot den fine skumringstimen.