Snøfjellet - Surnadal (21.02.2020)  4

Written by j_snorre GSM

Ascents Snøfjellet (1,009m) 21.02.2020 10:33
Visits of other PBEs Søyadalen p-plass (255m) 21.02.2020 08:58

Etter gårsdagens tur (Runde ved Gråsjøen) og en aldeles hivens kveld på Thon Surnadal, var planen i dag å gå på Snøfjellet og Honnstadknyken. Det var meldt fint vær tidlig på dagen, så her var det bare å haste avgårde. Tungt føre og gjennomslag inn langs skogsveien og 100 meter opp i skogen. Deretter godt skiføre til topps. En del vind på toppen og knallbra skikjøring nesten ned til setra.

Mellingsætra

kremtoppraid

Written by kobbenes 21.02.2020 12:33

først bollknubben og no snøfjellet. du forsynar deg virkelig av kremtoppane for tida!

Sv: kremtoppraid

Written by j_snorre 21.02.2020 17:43

Alt til sin tid, og ikke minst til sitt vær ;) Når det er sagt gir både Bollknubben og Snøfjellet ganske så fin skikjøring for lite innsats. Det samme med Tindfjellet der jeg var i går (for ikke å snakke om sørsida på Honnstadknykjen!) om du bare velger en litt kortere vei til toppen enn jeg gjorde...