Ørliten kveldsbeinstrekk og årlig fjellturoppsummering (31.12.2019)

Written by ligroenb (Lise Grønbukt) GSM

Characteristic Trip by foot
Ascents Ljøskarhaugen (362m) 31.12.2019 18:56
Visits of other PBEs Lotsbergstøylen (390m) 31.12.2019 18:45

Året har vært fylt av mange flotte turopplevelser, spesielt noen flotte vårskiturer jeg fikk tatt i Reinheimen, en lang og flott fjellferie ilag med mine to fine «gutter» med bobilen østover fjella til områdene rundt blant annet Femunden, Sylane, Trysil, Rondane m.m. Hadde to flotte Peakbook minisummittreff i Vakre Fresvik og Romsdalen. Fullføring av litt kommuneliste fikk jeg også gjort, som gromme Ørsta kommune - svært!! Håper på mange flotte turer i året som kommer, både med gutta mine og sjølvsagt noen etterlengtede soloturer ;-)

Totalt registrert 245793 høydemeter og 113 nye topper med 100 pf. Jeg må la være å poste dette på andre sosiale medier ettersom enkelte tydeligvis finner dette noe urovekkende og bekymringsverdig ...!

Vemodig farvel til trivselsfylket Sogn og Fjordane og Eid kommune... :-/ Velkommen 2020, Vestlandet fylke, Stad kommune og andre nye storkommuner :-)

En av årets julegaver på plass i selet :-)

gå ikkje aleine

Written by kobbenes 03.01.2020 21:51

står der med store bokstavar :-D det klarar eg ikkje å forholde meg til - somme tider må eg berre ut ALEINE!

sprekt år på deg! då spørs det kven som klarar Stad kommune først - meg eller Vinjar! eg hadde overtaket på han på eidalista, men no har eg bange anelsar.

ønsker dykk i alle fall eit godt 2020, kanskje vi plutselig treffast i "stadt" eller "velstland"-fjella ;-) vi tar oss i alle fall nokon turar ila året :-)

Sv: gå ikkje aleine

Written by ligroenb 04.01.2020 10:08

Ja alene blir det mye turer, hadde ikke blitt mye turer om en skulle etterlevd den regelen :-)

Godt nyttår til dere også, kjekt å kunne treffes en gang !