Kronprins besøk til Eikås krins!/Jølster (05.11.2019)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Uppstunet (202m)
Endpoint Uppstunet
Ascents Eikåsnipa (826m) 05.11.2019

30 juli 2019 har nok brent seg fast i minnet i det døgnet og døgna vidare i hjelpearbeidet og som offer i ei ekstrem natur katastrofe! Det kjem ekstra sterkt tilbake når også Kronprins Haakon på eige initiativ velger å komme på besøk til den vesle bygda vår. Det rører ekstra når to jagerfly, flyr i lav-lav høgde over Jølstravatnet i bygda. Kronprinsen har komt til Slåtten/Jølster for å vise si interesse og medkjensle for det som var og i eit vidare arbeid for heftigare naturkrefter som vi kanskje vil sjå meir til i framtida vår. Jølstra naturen viste ei anna side denne dagen!

Ei stille stund ifrå Eikåsnipa mot Jølstravatnet og med såra etter dei heftige rasa ifrå Halvgjerda og ned til gardstuna ved Slåtten/Eikås
Ein nydelig tur i innerste del av Jølstrabygda idag! Flott syn mot ein fantastisk fin ski topp Trollebottseggane 1419 moh /Stardalen
Mot Sollinova 1466 moh/Jølster

Sterkt!

Written by 19topper 07.11.2019 10:46

Og flink turskribent og kronprins :-)