Blåfjell, Husefjell og Endeheii (07.04.2012)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Start point Tveitabrekka parkering (626m)
Endpoint Tveitabrekka parkering (626m)
Ascents Blåfjell (945m) 07.04.2012
Endeheii (857m) 07.04.2012
Husefjell (906m) 07.04.2012
Visits of other PBEs Tomannsbu (750m) 07.04.2012

Gjekk på ski fra Hunnedalen opp Tveitabrekka og fulgte kvistinga til Tomannsbu. Her var det mange som rasta. Eg gjekk videre sørover til Vassvollvatn og Blåfjell som hadde 2m høg varde. Gjekk ned nordvestsida og rant ned til Blåfjelldalen og gjekk opp på Husefjell som bare hadde en stor stein på toppen. Gjekk så nordover på austida av Blåfjell til Kilen og Langevatn og opp i sørsida til Endeheii og så ned nordover ned på Djupevatn igjen forbi Tomannsbu. Såg ikkje teikn til folk der nå men godt mulig det var folk i hytta. Gjekk så i gått oppgådde skispor og tilbake til Hunnedalen om kvelden, og fekk sjå det årvisse fyrverkeriet påskeafta. Det var 10-15 cm nysnø på vatna men det var avblåst oppe i fjellsidene. Brukte 9,5 t på turen i nydelig ver og litt nordatrekk.