Mattjønnknuten (20.09.2019)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Start point Sostelidvegen (280m)
Endpoint Sostelidvegen (280m)
Ascents Kosåsen (537m) 20.09.2019
Mattjønnknuten (856m) 20.09.2019
Sjåvassknuten (834m) 20.09.2019
Indre Stemvassheii (757m) 20.09.2019

Kjørte frå kommunesenteret Åseral forbi kyrkja og skilting til Sosteli. Kom til åpen bom, men det stod skilt om at bommen kunne stenges i teleløysninga og i jakttida. September er som kjent jakttid så då parkerte eg for sikkerhets skuld ved bommen. Gjekk på grusvegen oppover men tok ein avstikker til skogstoppen Kosåsen.
Kjørbar veg til Gløypen og så ATV/ traktorveg opp til ca 760 moh. Derfrå går det stikka ATV/ snøskuterløype til Sjåvassknuten. Men først gjekk eg nordover i terrenget til Mattjønnknuten og tilbake. Så fulgte eg nevnte løype som stedvis var sorpete opp til Sjåvassknuten der det er mast/ installasjon på toppen.
Retur sørover til Indre Stemvassheii og så austover til eg kom inn på ein god sti forbi Heimre Stemvatn og ned langs Åslandsbekken. Kom så inn på veg forbi Sosteli ned til utgangspunktet. Skya ver med litt sol av og til. Oppklarning om kvelden.